2014/06/17

Twitch始めました/Started streaming on Twitch

どうも、お久しぶりです。
更新、長らく止めてしまってました(´・ε・̥ˋ๑)

Hi, it's been a while.
I stopped writing for some time.


突然ですが、私Twitch始めちゃいましたぁぁぁ(゚∀三゚三∀゚) ウホー!
実況配信は初挑戦なのです。

Well... Actually... I started streaming on Twitch.
This is my first time for streaming!!!


実況初心者 + つたない英語でお見苦しいところをたくさんお見せしてしまうと思いますが、機会があれば覗いてみてください。
当方すごくよろこびます(۶•̀ᴗ•́)۶

Streaming beginner + my poor English = Probably, I will have to show some ugly moments... If you have time, please visit my channel!
I would be just happy!


私のチャンネル
My Channel
↓↓
http://www.twitch.tv/miriwitch




0 件のコメント:

コメントを投稿